.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای عکس برداری از مدارس مختلط +تصاویر
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش تهران گفت: عکس‌های منتشر شده در این گزارش، مربوط به گزارشی در سال ۸۹ با عنوان «کلاس های موسیقی در تهران» است که با دستکاری و حذف عکس‌های مربوط به تخته نت و وسایل موسیقی، به عنوان کلاس درس مدرسه معرفی شده است.

یکی از سایت‌ها، روز 21 دی ماه گزارشی را با عنوان «دبیرستان‌های دخترانه؛ اسماً منفک، رسماً مختلط!» منتشر کرده است.
در این گزارش نام یک دبیرستان آورده شده است که به برگزاری کلاس مختلط  اقدام کرده است و البته عکس‌هایی نیز منتشر شده است.
مسعود ثقفی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص این گزارش و عکس‌های منتشر شده در این سایت اظهار داشت: سال‌ها پیش مجوزی از سوی آموزش و پرورش صادر شده است مبنی بر اینکه در پایه پیش‌دانشگاهی در صورتی که دبیر زن موجود نیست و صرفاً در دروس فوق برنامه با در نظر گرفتن شرایطی، از دبیر مرد استفاده شود.
وی ادامه داد: در این شرایط حتماً معلم مرد باید متأهل بوده و دارای سن بیش از 35 سال باشد؛ ضمن اینکه اگر نیروی رسمی آموزش و پرورش باشد، مسئله حضور او در مدرسه دخترانه توسط حراست تأیید می‌شود و در صورتی که نیروی آموزش و پرورش نباشد، فعالیت وی در مدرسه توسط اداره گزینش آموزش و پرورش باید تأیید شود.
ثقفی اضافه کرد: این گزارشی که در سایت فوق منتشر شده است را پیگیری کردیم و متوجه شدیم که عکس‌های منتشر شده در این گزارش، مربوط به گزارشی در همین سایت در سال ۸۹ با عنوان «کلاس های موسیقی در تهران» است که با دستکاری و حذف عکس‌های مربوط به تخته نت و وسایل موسیقی، به عنوان کلاس درس مدرسه معرفی شده است.
عکسی که در گزارش آمده است:

 

مختلط

  عکس‌های اولیه که در سال ۸۹ در گزارش موسیقی در تهران منتشر شده بود را در پایین می‌بینید.   lnvsiمدرسه   وی افزود: نام مدرسه‌ای که در گزارش ذکر شده است نیز با توجه به اینکه نام منطقه و حرف اول دبیرستان عنوان شده بود، پیگیری شد و مشخص شد که این دبیرستان که دارای پیش‌دانشگاهی است، معلم مرد دارد اما بر اساس ضوابط است. مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه با اینگونه تخلفات برخورد می‌شود، گفت: اگر مدرسه‌ای تخلفی داشته باشد به هیئت تخلفات اداری و اداره کل ارزیابی عملکرد ارجاع می‌شود تا به این موارد رسیدگی شود البته به شرطی که بعد از پیگیری موضوع صحت داشته باشد. منبع: فارس
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.